Brother grupas vides stratēģija
Veicot aktivitātes, lai panāktu ilgtspējīgu sabiedrību ar saukli "Brother Zeme" ("Brother Earth").
Atbilstoši Brother grupas globālajiem statūtiem (Global Charter), kas veidoti 1999. gadā, Brother grupa sola palīdzēt sabiedrībai panākt ilgtspējīgu attīstību, aktīvi un nepārtraukti ņemot vērā visu tās darbību aspektu ietekmi uz vidi, lai saniegtu uzņēmuma izaugsmi. Brother grupa arī nāca klajā ar Brother grupas vides politiku (Environmental Policy), lai kļūtu par uzņēmumu, kas nodrošina videi draudzīgu produktu ražošanu, apsverot vides jautājumus visa produkta dzīves cikla laikā, mudinot ikvienu darbinieku visā pasaulē iesaistīties vides aizsardzības jautājumu risināšanā.
Lai palielinātu centienus saskaņā ar noteikto globālo statūtu un vides politiku, Brother grupa izveidoja "Brother Zeme" logotipu un saukli, kas simbolizē grupas kopīgās apkārtējās vides darbības ar vienotu ziņojumu - "sadarbojoties, kopīgi veidojot labāku apkārtējo vidi."
Saskaņā ar Brother Earth saukli, katrs mūsu uzņēmuma grupas darbinieks palielinās centienus pievērsties vides aizsardzības jautājumiem visās uzņēmējdarbības aktivitātēs, palīdzot veidot ilgtspējīgu sabiedrību.