1. Sākums Brother
  2. Par Brother
  3. Brother jaunumi
  4. 2023
  5. Brother svin uzlīmju drukas 35 gadu jubileju

Brother svin uzlīmju drukas 35 gadu jubileju

 

Brother šogad septembrī atzīmē 35 gadu jubileju uzlīmju drukāšanas jomā. Uzņēmējdarbības tehnoloģiju risinājumu sniedzējs Brother ienāca tirgū ar populāro P-touch uzlīmju printeri, un vairāk nekā trīs desmitgades vēlāk tas joprojām ir daudzu uzņēmumu neaizvietojams palīgs.

Cilvēki ikdienā aizvien biežāk izmanto uzlīmju druku, sākot no datņu un mapju marķēšanas līdz aktīvu birku un biroja izkārtņu izveidei. Tas attiecas gan uz administrācijas darbiniekiem un reģistratūras darbiniekiem, gan personālvadības speciālistiem, IT un finanšu darbiniekiem.  Ar P-touch iekārtu klāstu visi speciālisti var strādāt no jebkuras vietas.

Neatkarīgs pētījums*, kas veikts Brother uzdevumā, atklāj, ka uzlīmju printeru izmantošana kopš 2019. gada ir palielinājusies, un trešdaļa cilvēku paredz, ka turpmāko trīs gadu laikā viņi vēl vairāk izmantos uzlīmes savā ikdienā.

Pieaugumu rada pieaugošās pielietojuma iespējas, piemēram, aktīvu un inventāra marķēšana, izmantojot svītrkodus un QR kodus, kā arī kabeļu marķēšana birojā un darbavietā, kas saistīta ar video un konferenču iekārtu un koplietošanas biroja telpu pieaugumu.

Lai atzīmētu šo jubileju, Brother atskatās uz mainīgo biroja vidi pēdējo 35 gadu laikā un uz to, kā mēs esam nodrošinājuši uzlīmju drukāšanas risinājumus ik uz soļa. 

 

Brother un mainīgā biroja vide

1980. gadi

Kopš 1980. gadiem biroja vide ir būtiski mainījusies.

Padomājiet par lielajiem, smagnējiem datoriem un faksa aparātu izmantošanu svarīgu dokumentu nosūtīšanai un saņemšanai.

Tā bija arī desmitgade, kad sāka popularizēties personālais dators, kas uz visiem laikiem mainīja darba vidi. Tajā laikā dominēja korporatīvā kultūra ar garāku darba laiku un formāla apģērba prasību birojā.

1988. gadā Brother laida klajā P-touch uzlīmju printeri, lai palīdzētu veikt biroja uzdevumus. Klasiskais PT-6 bija pasaulē pirmais rokas elektroniskais marķēšanas printeris, kas radīja izturīgas uzlīmes, lai palīdzētu organizēt biroja vidi.

1990. gadi

20. gadsimta 90. gadi bija savienojamības desmitgade, kad publiski pieejams bija globālais tīmeklis. Tas bija arī disketes, agrīno mobilo tālruņu un atvērtāka plānojuma biroju ieviešanas laiks.

Ejot līdzi laikam, 1990. gadā Brother iepazīstināja savus klientus ar klaviatūras tipa P-touch uzlīmju printera pirmo modeli.

2000. gadi

Tūkstošgades mijā tradicionālo biroja vidi izjauca tūkstošgades jauniešu ienākšana darba tirgū.

Tādēļ 2000. gadi bija laiks, kad mainījās cilvēku darba veids. Tehnoloģijas un ātrgaitas savienojamība kļuva par obligātu sastāvdaļu birojā, un, līdz ar viedtālruņa ienākšanu masu tirgū, saziņa kļuva intensīvāka.

Lai neatpaliktu no biznesa vajadzībām, Brother laida klajā pirmo uzlādējamo uzlīmju printera P-touch modeli. Tam 2004. gadā sekoja pirmais adrešu uzlīmju printeris. Līdz 2010. gadam biroja kultūra ir sadarbības, kopienas un vienlīdzības kultūra. Ir vērojams arī jaunuzņēmumu skaita pieaugums, kā rezultātā rodas kopstrādes telpas.

Sekojot tendencēm, Brother ieviesa uzlīmju druku no viedtālruņa, padarot to pieejamāku. Līdz 2018. gadam Brother ieviesa arī pilnkrāsainu uzlīmju druku.

Pēdējā desmitgadē biroja vide ir mainījusies līdz nepazīšanai, un tagad darbinieki var strādāt "no jebkuras vietas". To atspoguļo arī P-touch klāsts.

P-touch iekārt klāsts šodien

Brother P-touch uzlīmju printeris ir viens no mūsdienās pazīstamākajiem marķēšanas zīmoliem. Patiesībā trīs galvenie iemesli, kāpēc tiek izmantotas Brother uzlīmju lentes, ir kvalitāte, saderība un uzticamība.

Pēdējo 35 gadu laikā Brother ir attīstījis šo produktu klāstu, lai nodrošinātu uzņēmumiem nepieciešamo funkcionalitāti, kas ļauj pielāgoties mainīgajai darba videi.

Brother P-touch klāstā ir gan mazi, kompakti rokas un galda modeļi, gan savienojami modeļi, kas ļauj drukāt uzlīmes no viedtālruņa vai planšetdatora, izmantojot Wi-Fi vai Bluetooth, un ikviens uzņēmums var atrast sev piemērotāko.

Lai iegūtu vairāk informācijas par to, kā P-Touch klāsts var palīdzēt jūsu uzņēmumam, apmeklējiet Brother mājaslapu.

 

*Pētījumu veica Qual Street un Sharp Research no 2022. gada oktobra līdz 2023. gada februārim Apvienotajā Karalistē, Francijā un Vācijā, aptaujājot biroja vides uzlīmju printeru lietotājus un pircējus. Kopumā tika aptaujāti 817 respondenti un 45 tika intervēti par viņu uzņēmējdarbību, printeriem un marķēšanu, kā arī par viņu iepirkšanās paradumiem.
Brother P-touch desktop range