1. Sākums Brother
  2. Atbalsts
  3. Visas mobilās lietotnes
  4. SupportCenter lietotne

Lejupielādējiet savā mobilajā ierīcē un saņemiet Brother atbalstu lietotnē

Sīki izstrādātas produktu identifikācijas vadlīnijas.

Produktu vadītājiem

Biežāk uzdotie jautājumi un problēmu novēršanas testi

 Sazinieties ar mums, lai saņemtu pilnu pakalpojumu atbalstu

Biežāk uzdotie jautājumi par SupportCenter lietotni

Visi produkti pašlaik neatbalsta ierīces statusa/informācijas funkciju.

Brother SupportCenter lietotne ir paredzēta šādiem Brother produktiem:

Tintes printeriem/fakss/MFC/DCP
Melnbaltas drukas lāzerprinteriem
Krāsu printeriem (lāzerdrukas/LED)
Augstas veiktspējas darba grupu printeriem
P-touch (PT/RL)
Uzlīmju printeriem (QL/TD)
Šūšanas & izšūšanas ierīcēm
Cutting ierīcēm
Mobilajiem printeriem (RJ/PJ/MW)
Dokumentu skeneriem
Zīmogu ierīcēm
Airscouter ierīcei

Varat izmantot lietotnes funkciju Find By Wi-Fi, lai atlasītu savu Brother produktu, ja tas ir savienots ar to pašu bezvadu tīklu, ar kuru ir savienota mobilā ierīce.

Brother SupportCenter lietotne darbojas ar Apple un Android mobilajām ierīcēm. Pārliecinieties, vai jūsu mobilā ierīce izmanto kādu no šīm operētājsistēmām:

Android: versija 6.0 vai jaunāka.
iOS (iPhone, iPad and iPod): versija 15.0 vai jaunāka.

Brother SupportCenter nodrošina piekļuvi iestatīšanas informācijai, produktu rokasgrāmatām, biežāk uzdotajiem jautājumiem un problēmu novēršanas padomiem.
Brother iPrint&Scan ļauj drukāt un skenēt mobilajā ierīcē vai datorā bezvadu tīklā.

Lejupielādē Brother SupportCenter lietotni savā viedtālrunī no App Store vai Google Play.

Meklē papildu atbalstu?  Pārskatiet tālāk norādītās papildu opcijas.

Brother support downloads and drivers icons

Driveri un lejupielādes

Atjauniniet Brother ierīces draiverus vai lejupielādējiet programmatūru.

Var atrast arī tīkla savienojuma labošanas rīkus un BRAdmin ielādes klāstu.

Uzzināt vairāk

Nepieciešama informācija par servisa centriem un otrreizējo pārstrādi?