Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'lv-LV' (Site: 'MAIN-Nordics').
  1. Sākums
  2. Biznesa risinājumi
  3. Request Help
Printer icon email icon spanner icon

Saņem palīdzību tieši no printera vadības paneļa trīs soļos 

Pārvaldi labāk printera veiktspēju, pieprasot tehnisko palīdzību tieši no printera sākuma ekrāna.

Palīdzības pieprasīšana ir Brother pakalpojums, kas ļauj IT administratoram vai printera pakalpojumu sniedzējam viegli novērst iespējamās kļūdas. Vadības panelī vienkārši jānospiež ikona “Request Help” (Lūguma palīdzība), kā arī jāizveido pilna diagnostikas atskaite un tā automātiski jānosūta IT administratoram.

Kā Request Help risinājums var palīdzēt?

Clock icon

Ietaupi laiku

Ātra un efektīva printera tehniskā diagnostika.

Grey document icon

Apkopes atskaite

IT administratoram būs pieejama visa nepieciešamā informācija traucējummeklēšanas procesa sākumā.

Shaking hands Icons

Centralizēts atbalsts

Atvieglots IT atbalsta sniegšanas process visam atrodoties zem viena jumta.

Palīdzības pieprasījums 3 vienkāršos soļos

Brother multifunction printer touchscreen with list of services

1. Izvēlies "Request Help"

Brother multifunction printer touchscreen enter contact email address

2. Ievadi informāciju

Touchscreen on Brother multifunction printer with complete message

3. Nosūti pieprasījumu pakalpojumu sniedzējām

Biežāk uzdotie jautājumi

Palīdzības pieprasīšana nodrošina laika un izmaksu ziņā izdevīgu veidu, kā sistēmas administratoram vai pakalpojumu sniedzējam nodrošināt praktisku informāciju un padomus par Brother ierīci. Tehniskās palīdzības pieprasījumus var veikt tieši no sistēmas, kas pievienota Brother ierīces izvēlnei. Pēc tam šādas prasības tiek nosūtītas pa e-pastu sistēmas administratoram vai izvēlētajam pakalpojumu partnerim.
Ja neesat pārliecināts par kritērijiem vai saderību, ieteicams sazināties ar pārdevēju vai Brother biroju, lai sāktu darbu.
Kad Brother ir esošā vai vēlamā drukāšanas opcija un pilnībā pārvaldīta drukas pakalpojumu programma neatbilst visām prasībām. Brother palīdzības pieprasījuma risinājums ļauj veikt uzņēmuma savienojumu ar vēlamo tehniskā pakalpojuma sniedzēju.

Request Help risinājums darbosoes tikai ar saderīgām ierīcēm, kurās ir aktivēts šis pakalpojums. Lai aktivētu šo pakalpojumu šādām ierīcēm ir nepieciešama licence: DCP-L5500DN, MFC-L5700DN, MFC-L5750DW, DCP-L6600DW, DCP-L6800DW(T), MFC-L6900DW(T), DCP-L8410CDW, MFC-L8690CDW, MFC-L8900CDW

.
Nav nepieciešama papildu programmatūra. Tiklīdz tirgotāja informācija ir iepriekš ieprogrammēta ierīcē, tiek iestatīts diagnostikas process.

Jā, sistēmas administratoram vai pakalpojumu partnerim nosūtītie e-pasta pieprasījumi tiek nosūtīti droši, izmantojot SSL vai TLS.

Ikona “Pieprasīt palīdzību” tiek pievienota datora sākuma ekrāna izvēlnei Pakalpojumi. Katrs tehniskās palīdzības pieprasījums ietver ierīces kļūdas un papildu diagnostikas informāciju, kas nodrošina nepieciešamo detalizētības pakāpi, lai palīdzētu efektīvi novērst ierīces problēmu.

Mūsu bezmaksas lejupielādes Brother Software License pārvaldības rīks ir labākais veids, kā aktivizēt jebkuru iegādāto pakalpojumu vai risinājumu līdzekļus. Lai aktivizētu Request Help pakalpojumu, jānosūta derīgs licences fails uz mērķa datoru. Plašāku informāciju atradīsiet šeit.

Ja ir radusies interese par šo risinājumu un vēlaties uzzināt vairāk, aizpildiet zemāk redzamo formu un Brother ar Jums sazināsies.
Atzīmējot augstāk redzamo lodziņu, Jūs piekrītat, ka mēs varam sniegt informāciju un piedāvājumus par Brother produktiem, nosūtot Jums e-pastu.
Jūsu informācija tiks apstrādāta saskaņā ar mūsu konfidencialitātes politiku. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jebkurā brīdī varat atsaukt piekrišanu mārketinga komunikācijām, mūsu mārketinga e-pasta ziņojumos noklikšķinot uz “atcelt abonēšanu”.
Skatīt mūsu noteikumus un nosacījumus.
Jūsu informācija tiks apstrādāta saskaņā ar mūsu konfidencialitātes politiku.