Brother tintes un tonera kasetnes, lentes un termodrukas uzlīmes Nodrošiniet savu ierīču nevainojamu darbību ar oriģinālām tintes un tonera kasetnēm, lentēm un termodrukas uzlīmēm, augstākās kvalitātes papīru un ātri nomaināmām rezerves daļām. Apskatīt visus izejmateriālus
Brother un Amazon uzsāk apvienotu tiesvedība pret viltotu preču tirdzniecības organizāciju tīklu Vācijā 14 marts 2023 03 jūn. 2024 2023. gada 23. februārī Brother un Amazon paziņoja par pirmo apvienoto tiesvedību pret viltotu preču tirdzniecības organizācijām Vācijā. Brother un Amazon paziņoja par tiesvedību pret 18 aizdomās turētiem Vācijā bāzētas viltotu preču tirdzniecības grupas dalībniekiem (kopā saukti "atbildētāji"), kuri mēģināja maldināt klientus, pārdodot viltotas tonera kasetnes, kas tika tirgotas kā oriģinālas. Šī ir pirmā Amazon civilprasība, kas iesniegta sadarbībā ar kādu zīmolu pret viltojumu izplatītājiem Eiropā. Prasība tika iesniegta Berlīnes apgabaltiesā, un tajā apgalvots, ka atbildētāji bija vienojušies pārdot viltotus produktus un izvairīties no Amazon un Brother sistēmām. Tiesvedību vadīja Amazon Viltošanas noziegumu vienība (CCU) - globāla komanda ar specializētu pieredzi izmeklēšanā un tiesvedībā pret negodīgiem tirgus dalībniekiem, lai aizsargātu klientus, pārdošanas partnerus un zīmolus. Uzņēmumi ne tikai iesniedza prasību tiesā, bet arī nodeva iespējamo viltojumu grupējumu vietējai policijai. "Mēs nepieļaujam viltotu produktu nonākšanu mūsu veikalos. Šī ir pirmā šāda veida tiesas prāva, ko esam iesnieguši Eiropā, un tā skaidri parāda, ka mēs agresīvi rīkojamies, lai sauktu pie atbildības negodīgus tirgus dalībniekus neatkarīgi no tā, kur viņi darbojas," sacīja Amazon CCU direktors Kebharu Smits. "Mēs turpināsim cīnīties kopā ar visu izmēru uzņēmumiem, lai aizsargātu klientus no viltotām precēm un pasargātu zīmolus no intelektuālā īpašuma tiesību pārkāpumiem." "Brother vienmēr un visur priekšplānā izvirza savus klientus. Mēs esam apņēmušies atklāt viltojumus gan tiešsaistē, gan bezsaistē, sadarbojoties ar tādiem mūsu partneriem kā Amazon CCU un tiesībaizsardzības iestādēm, lai aizsargātu mūsu klientus," paziņoja Isao Noji, Brother International Europe Ltd. rīkotājdirektors. Tiek apgalvots, ka aizdomās turētie krāpnieki ir iegādājušies tukšas oriģinālās Brother tonera kasetnes un atkārtoti uzpildījuši tās ar nekvalitatīvu tonera pulveri, kā arī pārdevuši viltotas kasetnes, kas izskatās kā oriģināli produkti. Apsūdzētie veica pasākumus, lai slēptu savus nodomus, piemēram, pievienoja viltotas hologrāfiskas drošības etiķetes, kas ir uz Brother kasetņu iepakojuma. Viltotie produkti var ne tikai kaitēt printeriem, bet arī nodarīt kaitējumu videi, jo tintes un tonera ražošana ir sarežģīts process, kurā tiek izmantotas vielas, kas var būt kaitīgas, ja netiek rūpīgi pārvaldītas. Amazon ir stingri apņēmies aizsargāt zīmolu intelektuālo īpašumu un stingri aizliedz viltotu produktu tirdzniecību savos veikalos. Amazon 2021. gadā ieguldīja vairāk nekā 900 miljonus ASV dolāru un nodarbināja vairāk nekā 12 000 cilvēku, kas nodarbojas ar klientu, zīmolu, tirdzniecības partneru un veikala aizsardzību pret viltojumiem, krāpšanu un citiem ļaunprātīgas izmantošanas veidiem. Amazon proaktīvās darbības viltojumu novēršanā ietver spēcīgu pārdevēju pārbaudi, progresīvas mašīnmācīšanās tehnoloģijas un nozarē vadošos zīmolu aizsardzības rīkus, piemēram, Project Zero, Brand Registry un Transparency. Amazon CCU cieši sadarbojas ar tiesībaizsardzības iestādēm un zīmolu partneriem visā pasaulē, lai izmeklētu nelikumīgas tirdzniecības darbības. Sadarbībā ar tādiem zīmoliem kā GoPro, Cartier, Valentino, Valentino, Salvatore Ferragamo un daudziem citiem tā ir iesniegusi virkni prasību pret viltojumiem. Pagājušajā gadā Amazon CCU iesūdzēja tiesā vai nodeva izmeklēšanai vairāk nekā 600 noziedznieku ASV, Apvienotajā Karalistē, ES un Ķīnā, kas ir par 300 % vairāk nekā iepriekšējā gadā. Vairāk par Amazon centieniem aizsargāt zīmolus un saukt pie atbildības ļaunprātīgos rīcībspēkus var lasīt Amazon jaunākajā ziņojumā par zīmolu aizsardzību. Isao Noji, Brother International Europe Ltd. rīkotājdirektors, piebilda: "Mūsu klientu un intelektuālā īpašuma aizsardzība ir kļuvusi par vienu no svarīgākajiem Brother uzdevumiem. Runa ir ne tikai par mūsu preču zīmju, autortiesību un patentu aizsardzību, bet arī par mūsu klientu un viņu uzticības mūsu produktiem un zīmolam aizsardzību. Brother klientiem un partneriem ir ļoti svarīgi vienmēr iepirkties no uzticamiem kanāliem, piegādātājiem un mazumtirgotājiem, pārbaudīt produkta autentiskumu un pārliecināties, ka tas ir oriģināls, kā arī pārbaudīt iepakojumu un drukas kvalitāti."