Brother tintes un tonera kasetnes, lentes un termodrukas uzlīmes Nodrošiniet savu ierīču nevainojamu darbību ar oriģinālām tintes un tonera kasetnēm, lentēm un termodrukas uzlīmēm, augstākās kvalitātes papīru un ātri nomaināmām rezerves daļām. Apskatīt visus izejmateriālus
Brother atzīts par līderi IDC MarketScape pasaules mēroga drukas pārstrādes uzņēmumu 2025. gada novērtējumā 30 jūn. 2025 30 jūn. 2025 Brother atzīts par līderi IDC MarketScape pasaules mēroga drukas pārstrādes uzņēmumu 2025. gada novērtējumā1. Brother tika novērtēts par spēcīgajām zināšanām un resursiem, ekodizainu, dubulto toneru un tintes piedāvājumu, lielo jaudu un ilgtspēju. Brother joprojām ir vienīgais iekārtu ražotājs ar pilnībā sertificētu atjaunošanas programmu gan tonera, gan tintes kasetnēm, ko atbalsta īpaši šim nolūkam būvētas, oglekļa ziņā neitrālas un "Zero Waste" ražotnes Apvienotajā Karalistē un Slovākijā. “Atkārtota izmantošana un atkārtota pārstrāde drukas nozarē nav jaunas koncepcijas, un tās ir kļuvušas par neatņemamu oriģināliekārtu ražotāju ilgtspējības programmu sastāvdaļu,” teica IDC vecākais programmu direktors Fils Sargeants. “Daudziem zīmoliem gadu desmitiem veiktie ieguldījumi tagad atmaksājas, un citi seko viņu piemēram.” Radīts atkārtotai izmantošanai Kopš 2004. gada Brother visā pasaulē ir atjaunojis un pārstrādājis vairāk nekā 40 miljoni kasetņu. 2024. gadā uzņēmums paplašināja savu darbību tintes kasetņu atkārtotas pārstrādes jomā, piemērojot savu “vispirms atkārtoti izmantojiet” dizaina pieeju. Kasetnes ir konstruētas tā, lai tās varētu viegli izjaukt un atkārtoti izmantot, un bieži vien tās tiek atkārtoti atjaunotas līdz pat trim reizēm. Brother ir arī apņēmies ierobežot neapstrādātu materiālu izmantošanu līdz 65 % vai mazāk pēc svara visos savos palīgmateriālos. Šobrīd 100 % tonera kasetņu, kas tiek atgrieztas Brother, tiek pārstrādātas - 86 % tiek atkārtoti izmantotas, bet pārējās tiek pārstrādātas, lai izgatavotu citus produktus, tādējādi nodrošinot atbilstību Brother aprites ekonomikas stratēģijai. Šis process rada aptuveni par 30 % mazāk CO₂ emisiju nekā jaunu kasetņu ražošana, pamatojoties uz tonera modeļu dzīves cikla analīzi. “Katra kasetne, ko mēs atkārtoti ražojam, atbilst tādiem pašiem standartiem kā jauna kasetne, taču tās ietekme uz vidi ir mazāka,” sacīja Huans Kero, Brother Apvienotās Karalistes ražotnes Ruabonā vecākais projektu vadītājs. “Mēs uzskatām, ka šī IDC MarketScape atzinība atspoguļo mūsu nepārtrauktos ieguldījumus mērogojamā, augstas kvalitātes pārstrādē.” Atgriešana padarīta vienkāršāka Brother atgriešanas loģistika ir izstrādāta tā, lai būtu praktiska un pieejama. 29 Eiropas valstīs klienti saņem iepriekš apmaksātas atpakaļnosūtāmās aploksnes un uzlīmes, un Brother tīmekļa vietnē ir pieejamas pasūtīšanai arī liela apjoma savākšanas kastes. Šie centieni attiecas arī uz produktiem, kas tiek pārdoti bez līgumiem, kas ir īpaši svarīgi mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. “Mūsu loģistikas modelis klientiem un partneriem atvieglo aprites principu,” piebilda Kero. Raugoties nākotnē Brother saņemtā atzinība seko pēc tam, kad uzņēmums tika atzīts par līderi IDC MarketScape pētījumā: Vispasaules ilgtspējīgas attīstības programmas un pakalpojumi 2023. gadā (doc #US49892223, 2023. gada decembris). Uzņēmums tagad plāno paplašināt atkārtotu pārstrādi, iekļaujot tajā arī iekārtas, un tā mērķis ir samazināt ierīču atkritumu daudzumu, atjaunojot un atkārtoti izmantojot printerus visā tirgū. Šī paplašināšanās atbalsta ne tikai ilgtspējības mērķus, bet arī kvalificētu darbinieku lomas Brother Eiropas pārstrādes procesos. Lai uzzinātu vairāk par Brother kasetņu atgriešanas programmu, noklikšķiniet šeit. Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par Brother centieniem ilgtspējības jomā. 1: IDC MarketScape: Worldwide Hardcopy Remanufacturing 2025 Vendor Assessment (Doc # EUR153222025) 2025. gada marts. Par IDC MarketScape IDC MarketScape piegādātāju novērtēšanas modelis ir izstrādāts, lai sniegtu pārskatu par tehnoloģiju un pakalpojumu piegādātāju konkurētspēju konkrētā tirgū. Pētījuma metodoloģija izmanto stingrus vērtēšanas kritērijus, kas balstīti gan uz kvalitatīviem, gan kvantitatīviem kritērijiem, kā rezultātā tiek iegūts vienots pārskats par katra pārdevēja pozīciju konkrētajā tirgū. IDC MarketScape nodrošina skaidru sistēmu, kurā var jēgpilni salīdzināt IT un telekomunikāciju pārdevēju produktu un pakalpojumu piedāvājumus, iespējas un stratēģijas, kā arī pašreizējos un nākotnes tirgus veiksmes faktorus. Šī sistēma arī sniedz tehnoloģiju pircējiem 360 grādu novērtējumu par pašreizējo un potenciālo pārdevēju stiprajām un vājajām pusēm.