Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'lv-LV' (Site: 'MAIN-Nordics').
  1. Sākums
  2. Par Brother
  3. Jaunumi
  4. 2015
  5. Brother SupportCenter aplikācija

Jaunā Brother aplikācija atvieglo instalāciju un produktu darbību veikšanu

Tagad ir vajadzīgs tikai viedtālrunis vai planšetdators pie rokas, lai pavisam ātri un vienkārši atrastu nepieciešamo informāciju par Brother printeriem vai skeneriem, izmantojot SupportCenter aplikāciju. Aplikācija ļauj piekļūt dažādiem materiāliem par produktiem, piemēram, instrukcijām, ātrās uzstādīšanas rokasgrāmatām, turklāt ar tās palīdzību vari vienmēr uzzināt par produktu izejmateriālu (tintes un toneru) statusu.

 

Mūsdienās pilnīgi visi izmanto viedtālruņus, arī tad, ja mājās vai birojos izmanto printerus vai skenerus.

Vai nebūtu labi izmantot aplikāciju, kas ļauj ātri un ērti uzzināt par ierīču izejmateriālu (tintes, toneru un papīra) statusu, kad neatrodies blakus printerim?

Aplikācija, kas var palīdzēt arī ātri uzstādīt daudzfunkciju printera vai skenera iestatījumus, iekļaujot pilnīgu pārskatu pār visiem Brother produktiem - ar fotoattēliem, aprakstiem un tehniskām specifikācijām.

Brother jaunā SupportCenter aplikācija spēj paveikt visu iepriekš pieminēto un pat vairāk. Aplikācija ir bezmaksas pieejama gan Apple iOS, gan Android ierīcēm.

Ja Brother produkts, piemēram, daudzfunkciju printers ir pieslēgs bezvadu tīkla savienojumam, ar aplikācijas palīdzību ir iespējams piekļūt ierīcei, izmantojot interneta savienojumu un pārbaudīt radušos problēmu, pat atrodoties tūkstošiem kilometru no ierīces - tādējādi palīdzot personai pie printera to pareizi iestatīt.

 

Jaunā aplikācija nodrošina tiešu piekļuvi atbalsta saite - support.brother.com. To ir viegli izmantot un virtuāli atrast atbildes uz visiem jautājumiem, saistībā ar Brother ierīces darbību:

 

• Video, kas satur informāciju par ierīces uzstādīšanu un veicamajām darbībām

• Norādījumus un instrukcijas

• Biežāk uzdotos jautājumus un atbildes uz tiem

• Kā pielāgot lietotāja iestatījumus

• Kā pārbaudīt  tintes un toneru darbību un to statusu, ka arī pasūtīt tos tieši no viedtālruņa vai planšetdatora

• Kontaktinformāciju Brother klientu apkalpošanas centriem

 

"Protams, lietotāji var arī uzskatīt, ka tāda aplikācija nav nepieciešama, tomēr dažreiz var būt nepieciešama palīdzība un atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar ierīces uzstādīšanu un pielietošanu. Šādā gadījumā, ir patīkami, ja atbildes uz visiem jautājumiem nav jāmeklē tālu - savā viedtālrunī, instalējot Brother SupportCenter aplikāciju," skaidro Brother uzņēmuma pārstāvis.

 

Lejupielādē bezmaksas Brother aplikāciju iPhone un iPad ierīcēs šeit:

https://itunes.apple.com/dk/app/brother-supportcenter/id953350007?l=da&mt=8

 

Android ierīču lietotāji var izmantot šo saiti:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brother.product.bsc&hl=da

 

Vairāk informāciju meklē šeit:

http://www.brother.lv/atbalsts/supportcenter