1. Sākums
  2. Par Brother
  3. Otrreizējās pārstrādes programmas
  4. Vērtības un filozofija

Vērtības un filozofija

Brother uzņēmums ir atbildīgs, ētisks un ilgtspējīgs, pierādot savus darbības principus, kas iestrādāti uzņēmuma politikā, darbības kodeksos un Brother grupas globālajos statūtos.

Kā uzņēmums mēs apņemamies veicināt ilgtspējīgu attīstību, ņemot vērā visu mūsu uzņēmuma darbību ietekmi uz apkārtējo vidi.

Kā indivīdi mēs cenšamies būt ekoapzinīgi savās darbībās un nodrošināt uzņēmuma sociālo atbildību mūsu darba prakses pamatā.

Brother uzņēmuma vadītāja ziņojums 

Ilgtspējīgas sadarbības izveide  


Globālas tendences ilgtspējīgas attīstības virzienā

2015. gada septembrī Apvienoto Nāciju Organizācijas samitā tika pieņemta ilgtspējīgas attīstības programma 2030. gadam. Darba kārtībā tika izklāstīti ilgtspējīgas attīstības mērķi laika periodam no 2016. gada līdz 2030. gadam (kas nosaka pasaules ideālo situāciju), lai pasauli ievirzītu ceļā uz ilgtspējīgu attīstību. Attīstības mērķu prasības paredz rīcību, lai novērstu tādus apkārtējas vides jautājumus, kā globālā sasilšana, gaisa piesārņojums un bioloģiskās daudzveidības izzušana.

 

Daudzsološi, aktīvi un nepārtraukti centieni

Brother grupas globālie statūti ("Global Charter") tika izstrādāti, lai nodrošinātu pamatu visām Brother grupas darbībām pasaules tirgū. Globālo statūtu ietvaros Brother grupa sola darīt visu iespējamo no savas puses, lai palīdzētu sabiedrībai sasniegt ilgtspējīgu attīstību, aktīvi un nepārtraukti ņemot vērā visu uzņēmuma darbību ietekmi uz apkārtējo vidi. 2010. gadā Brother grupa radīja ''Brother Earth" saukli, paātrinot centienus, tostarp atbalstot ieinteresētu organizāciju aktivitātes bioloģiskās daudzveidības saglabāšanā, atsaucoties uz vienotu ziņojumu - "sadarbojoties, kopīgi veidojot labāku apkārtējo vidi." 


Brother grupas vides atbalsta darbību plāns 2015 (2011-2015)

Mēs atzīstam svarīgus jautājumus un izvirzam vērienīgus mērķus saskaņā ar Brother grupas vides atbalsta darbību plānu 2015 (2011-2015). Esam aktīvi ieguvuši ekomarķējumu attiecīgās valstīs, atklājuši vides aizsardzības informāciju attiecībā uz jauniem produktiem, kā arī turpinām nepārtraukti uzlabot sistēmu, lai ātri un efektīvi iepazītos un darbotos atbilstoši jauniem likumiem un noteikumiem dažādos reģionos. Esam aizsargājuši mežu un okeānu ekosistēmu vairāk nekā 100 vietās visā pasaulē, iesaistot 43 Brother grupas tirdzniecības vietas. Īpaši, attiecībā uz CO2 emisiju samazināšanos, ražošanas rūpnīcas ārpus Japānas ir noteikušas vidusposma mērķus 2020. finanšu gadam (2020. gada 1. aprīlis - 2021. gada 31. marts), sākot aktīvi strādāt, lai saniegtu noteiktos mērķus, uzsākot sadarbību ar vides aizsardzības jautājumos ieinteresētām organizācijām.

 

Ilgas un veiksmīgas nākotnes nodrošināšana

2016. gada martā Brother grupa izstrādāja vidusposma uzņēmējdarbības stratēģiju "CS B2018", kas balstīta uz Brother grupas globālajiem statūtiem kā ceļvedi, lai saniegtu vidusposma līdz ilgtermiņa korporatīvo redzējumu -  Global Vision 21. Mēs pastiprināsim savus centienus, lai izpildītu Brother grupas apkārtējas vides rīcības plānu 2018 (2016-2018) (vides atbalsta darbību vadlīnijas attiecībā uz CS B2018), lai nākotnē palielinātu Brother zīmola vērtību kā vienu, kam klienti var uzticēties, kā uzņēmumam, kura darbinieki ir patiesi lepni, ka ir daļa no tā, kā arī - kā uzņēmumam ar ilgu un veiksmīgu nākotni.

Brother Industries, Ltd.
Uzņēmuma vadītājs
Toshikazu Koike

Sociālā un ētikas politika

Brother uzņēmums lepojas ar godīgiem un cienījamiem darbības principiem, kas balstīti uz uzticības un godīguma pamatiem. Mūsu ētikas politika un iekšējie Brother grupas globālie statūti nodrošina sadarbību ar citām organizācijām, nodrošinot globālu saskaņotību mūsu lēmumos, darbībās un uzvedībā, palīdzot mums sasniegt mūsu "At your side" filozofiju visā mūsu darbībā.

Lasīt vairāk par sociālo un ētikas politiku

Apkārtējās vides politika

Brother nepārtraukti cenšas darboties līdzatbildīgi, lai samazinātu negatīvo ietekmi uz apkārtējo vidi un palielinātu savas uzņēmējdarbības ilgtspējību. Apkārtējās vides jautājumu ievērošana tiek ņemta vērā visos produkta dzīves cikla posmos, sākot no dizaina izveides, to izstrādes un ražošanas līdz izmantošanai un otrreizējai pārstrādei.

Lasīt vairāk par apkārtējās vides politiku