Error: Generic Text label 'Added to basket' not set for language 'lv-LV' (Site: 'MAIN-Nordics').

Brother grupas vides stratēģija

Veicot aktivitātes, lai panāktu ilgtspējīgu sabiedrību ar saukli "Brother Zeme" ("Brother Earth").

Atbilstoši Brother grupas globālajiem statūtiem (Global Charter), kas veidoti 1999. gadā, Brother grupa sola palīdzēt sabiedrībai panākt ilgtspējīgu attīstību, aktīvi un nepārtraukti ņemot vērā visu tās darbību aspektu ietekmi uz vidi, lai saniegtu uzņēmuma izaugsmi. Brother grupa arī nāca klajā ar Brother grupas vides politiku (Environmental Policy), lai kļūtu par uzņēmumu, kas nodrošina videi draudzīgu produktu ražošanu, apsverot vides jautājumus visa produkta dzīves cikla laikā, mudinot ikvienu darbinieku visā pasaulē iesaistīties vides aizsardzības jautājumu risināšanā. 

Lai palielinātu centienus saskaņā ar noteikto globālo statūtu un vides politiku, Brother grupa izveidoja "Brother Zeme" logotipu un saukli, kas simbolizē grupas kopīgās apkārtējās vides darbības ar vienotu ziņojumu - "sadarbojoties, kopīgi veidojot labāku apkārtējo vidi."

Saskaņā ar Brother Earth saukli, katrs mūsu uzņēmuma grupas darbinieks palielinās centienus pievērsties vides aizsardzības jautājumiem visās uzņēmējdarbības aktivitātēs, palīdzot veidot ilgtspējīgu sabiedrību.

Brother grupas vides politika un tās pielietojums apkārtējās vides aktivitātēs

Brother grupas vides politikas pamatprincipi ir balstīti uz Brother grupas globālajiem statūtiem, apkopojot specifiskus apkārtējās vides darbību konceptus. Tā kā tā veido vienotu vides politiku visai uzņēmuma grupai, Brother globāli izstrādā darbības ar mērķi aizsargāt apkārtējo vidi un sniegt jaunu vērtību, kas izpaužas ne tikai produkta veiktspējā, bet arī vides jautājumu apsvēršanā. 

Pamata filozofija

Brother grupas uzņēmumiem ir jārīkojas pozitīvi un nepārtraukti, lai samazinātu visu mūsu uzņēmējdarbību aktivitāšu negatīvo ietekmi uz vidi, panākot ilgtspējīgu sabiedrības attīstību. 

Pamata vides politika

Rūpēm par vidi ir jābūt visu darbību pamatā. Drošība un ietekme uz vidi ir galvenie apsvērumi visos produkta dzīves cikla posmos, sākot no to dizaina izstrādes, attīstības, ražošanas, pielietošanas, atkārtotas izmantošanas un otrreizējās pārstrādes.

Brother apkārtējās vides politika